۳ پاسخ

نمیخواد بگیری من از همون اول هم فقط بیدار بود میگرفتم خواب که اصلا دکتر هم بردم گفت خوابه نمیخواد بگیری،واکسن هم زد که اصلا نمیگرفتم

زیر سرش ی بالشت بزار ک شونه ها سرش رو اون قرار بگیرن شیب داشته باشه
من الان اصلا آروغ نمی‌گیرم دیگ
همین کارو میکنم😁

عزیزم درخواست میدی❤️

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی