دختر من زردیش اولش 4بود بیمارستان مرخص شدیم اومدیم خونه فرداش زردیش شد 9زیر دستگاه گزاشتم دوروز بعدشم دکتر گف شیر خشک آپتامیل بده بهش دادم دیگ رفت ک رفت
عزیزم شیر خشک آپتامیل بده بهش تا زود زود دسشویی کنه زود زودم شیر بخوره.بعدشم لباس زیاد تنش نکن زیر دستگاهم میتونی بزاری
خنک نگهش دار، ترنجبین و شیر خشت و انار بخور و تند تند شیر بده تا زیاد مدفوع کنه و دفع بشه زردیش، به بدنش هم عرق کاسنی بمال. من این کارا رو کردم از ۱۵.۶ اومد پایین
من ۱۳ بود دستگاه گرفتیم ۲ روزه شد ۷
بهترین راه دستگاهه...
زردی ۸ البته اگه بالانره خودش با ادرار و مدفوع دفع میشه.. تند تندشیر بده فقط و ترنجبین هم عالیه
سلام من مامانم بچه رو با شیر گاو و عرق کاسنی شست خیلی خوب بود و اینکه اگه ترسی ندارید عرق ترنجبیل خیلی کم اندازه قاشق چایی خوری بهش میداد میخورد و اینکه آبم بهش میدم که ادرارش بیشتر بشه زردیش خوب بشه زردی بچه من رو ۱۱ بود با اینکارایی که کردیم اومد رو ۶ خداروشکر
من شیر خودمو تا ۴ هفته ندادم بهش . زیادم لباس تنش نکردم که گرمش نشه . دکترم بهش شربت نئوناستر داد که همون شیر خشت خودمونه . خداروشکر زردی نگرفت
زیر 10 دستگاه نمیخواد فقط هر 2 ساعت هم شیر خودتو بده و هم 30 تا شیر خشک من با این روش دوروزه زردی بچم از 11 شد 5
عرق کاسنی و خاک شیر و لیمو و شکر سیاه میخوردم
زردیش چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.