سلام مامانا برای زردی بچه هاتون چکار کردید؟

۹ پاسخ

دختر من زردیش اولش 4بود بیمارستان مرخص شدیم اومدیم خونه فرداش زردیش شد 9زیر دستگاه گزاشتم دوروز بعدشم دکتر گف شیر خشک آپتامیل بده بهش دادم دیگ رفت ک رفت

عزیزم شیر خشک آپتامیل بده بهش تا زود زود دسشویی کنه زود زودم شیر بخوره.بعدشم لباس زیاد تنش نکن زیر دستگاهم میتونی بزاری

خنک نگهش دار، ترنجبین و شیر خشت و انار بخور و تند تند شیر بده تا زیاد مدفوع کنه و دفع بشه زردیش، به بدنش هم عرق کاسنی بمال. من این کارا رو کردم از ۱۵.۶ اومد پایین

من ۱۳ بود دستگاه گرفتیم ۲ روزه شد ۷
بهترین راه دستگاهه...
زردی ۸ البته اگه بالانره خودش با ادرار و مدفوع دفع میشه.. تند تندشیر بده فقط و ترنجبین هم عالیه

سلام من مامانم بچه رو با شیر گاو و عرق کاسنی شست خیلی خوب بود و اینکه اگه ترسی ندارید عرق ترنجبیل خیلی کم اندازه قاشق چایی خوری بهش میداد میخورد و اینکه آبم بهش میدم که ادرارش بیشتر بشه زردیش خوب بشه زردی بچه من رو ۱۱ بود با اینکارایی که کردیم اومد رو ۶ خداروشکر

من شیر خودمو تا ۴ هفته ندادم بهش . زیادم لباس تنش نکردم که گرمش نشه . دکترم بهش شربت نئوناستر داد که همون شیر خشت خودمونه . خداروشکر زردی نگرفت

زیر 10 دستگاه نمیخواد فقط هر 2 ساعت هم شیر خودتو بده و هم 30 تا شیر خشک من با این روش دوروزه زردی بچم از 11 شد 5

عرق کاسنی و خاک شیر و لیمو و شکر سیاه میخوردم

زردیش چنده؟

سوال های مرتبط

مامان سعید(مسعود) مامان سعید(مسعود) روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو خانوم💜 مامان آلبالو خانوم💜 ۸ ماهگی