سلام عزیزم مبارک باشه زایمان کردی، ان شاالله قدمش پر خیر و برکت باشه، خودت خوبی؟ گل دخترت خوبه؟!☺️😘💋⚘️❤️❤️
شیرخشک، ترنجبین، در نهایت با تجویز پزشک بیلی استاپ
باید دفعش زیاد باشه تا زود از بدنش خارج بشه
محدثه میدونی من کیم؟؟؟من زهرام مامان فندق اسمم تغییر دادم به اسمپسرم🥰😁
فقط شیر زیاد اگه شیر خودتو میدی شیرخشک هم بده من دادم خوب شد
بدنشو با خنکی بشور روزی چند بار
من خودم وقتی یرقان گرفتم سه سال پیش همون زردی فوق تخصص گفت طرف کبدتو با عرق کاسنی با پنبه بکش روش
سلام عزیزم نینی خوبه خودت بهتری
نینی مرخص شد
منم بچم ۱۴ بود دو روز تو خونه تو دستگاه بود.خودم خنکی خوردم و یه دارو عطاری بود و با عرق شاطره بدنش و میشستیم
بعدش اومد رو۱۰دکتر قطره داد استفاده کردیم و خاکشیر و تخم شربتی خودممیخوردم هی اومد پایین تا اومد روی ۵ و دکتر گفت دیگه نیازی به ازمایش نیست قطره رو تا اخر استفاده کنه و تموم
خیلی روزای سختی هست از لحاظ روحی انشاالله زودی تمومش میکنی مامانی گل💚
عزیزم مرخص شد نینی؟ چند روز تو دستگاه بود؟
خنکی بخور خودت و تند تند بهش شیر بده
من همه کار کرده بودم
ولی فقط مرتب شیر خوردن خوبش کرد و زیادی گرم نکردنش
تا ۴۰ روز ولی زرد بود کمی بعدش یهو خوب شد!
فقط باید شیر بدی تا دفع بشه
تند تند شیر دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.