سلام دوستان برای زردی نوزادتون چکار کردین

۵ پاسخ

برای من ۱۳ بود تو‌خونه با شیر دادن بیشتر و ادرار بیشتر اومد ۱۰/۵ بعد ۶/۵ دستگاه وقتی که زردی زیاد باشه

سلام بستگی داره رو‌چند باشه؟

باید دفعات شیر دهی رو زیاد کنی تا تکرر ادرار و مدفوع داشته باشه ، فقط از طریق ادرار و مدفوع زردی دفع میشه
شیر خودتم بدی بهتره چون آبکی تره بیشتر جیش میکنه

بچه آت سه روزشه اوج زردی بین سه تا پنج روزه حتما دستگاه بگیر تو خونه بزار زیاد نشه زردیش که بیمارستان موندگارت می‌کنه

من سر بچه اولم آب خیار زدم به دست و صورتش بعدشم بردم دکتر دارو داد با قرص خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا😍 مامان آراد و دلانا😍 ۲ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان اریا❤️پویان مامان اریا❤️پویان ۱۵ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی