سلام خانوما برا زردی نوزادتون چیکار کردین ؟

۸ پاسخ

دستگاه گذاشتم تا روز بیستم خیلی بالا پایین میرفت در نهایت حجامت پشت گوش کردم که فوری از بین رفت

فقد قطره شیر خشت بیلی استاپ برا پسرم جواب داد
من ترنجبین و شیر خشت هم خودم میخوردم هم ب پسرم ترنجبین میدادم زردیش نرفت
دکترم بردیم شیر خشک داد برا س روز و ی قرص داد بازم نرفت
همین قطره شیرخشت بیلی استاپ فقد زردیش رو برد الان یک هفته ای هست زردیش رفته
فقد این قطره اسهال میکنه نترسی باید اسهال بشه تا زردی از تنش بره

دختر من هرکاری کردم کم شد ولی کامل نرفت دکتر گفت تا ۴۰ روزگی کامل میره و واقعا هم بعد ۴۰ رفت

برای من ۴ روز تو خونه زیر دستگاه بود اومد پایین بعد دوباره رفت بالا ۲ روز تو بیمارستات بستری شد. بستگی داره زردیش چند باشه اگه کمه شیر بهش خیلی زیاد بدی رفع میشه خودش. اگرم شیر خودت کمه شیر خشک بده

24 ساعت دستگاه تو خونه گذاشتم

تو دستگاه گذاشتم یک روزو نیم
زردیش اومد پایین تر ولی رفع نشد یه قرص دکتر داد ۴قطره با شیر قاطی میکردم میدادم ۳روز خوب خوب شد

من زردیسرم زیاد نبود شربت شیر خشت میدادم
دکتر بردمش شربت شیر خشت داد
خوب شد

دستگاه گذاشتم یک روز و نصفی

سوال های مرتبط

مامان اریا❤️پویان مامان اریا❤️پویان ۱۵ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی