۷ پاسخ

خود دستگاه خیلی کمک میکنه
در کنارش شیردهی زیاد و قطره نئوناستر یا بیلی ناستر (این دوتا قطره کمک میکنه نوزاد دفع بیشتری داشته باشه)

ما ۱ روز گذاشتیم دستیم هر ۲ ساعت یه بار بیرون اوردیم
قطره بیلی استاپ میدیم

دستگاه آخرشه دیگه من قرص دادم

شیرخشت از دارو خونه بگیر بده ب نی نی خیلی موثره

کلاه براش نزار گرمش نکن شیردهی منظم سریع زردی رو کم میکنه

دستگاه زود پایین میاره
شیر خشک هم حتما کمکی بهش بده
اگه توی دستگاه نموند و بی قراری کرد،صدای سشوار روشن کن آروم میشه

فقط و فقط شیردهی مکرر

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا😍 مامان آراد و دلانا😍 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۴ ماهگی