۶ پاسخ

عزیزم
•روز اول 4cc
•از روز دوم 2cc
•حتما بعد از اینکه با آب ترکیب کردی بذارش یخچال
و
•تا ۵ روز بیشتر نده

سرخود میدی؟؟؟؟انتی بیوتیکو دکتر باید بده اینجوری بدن بچتو مقاوم ب انتی بیوتیک میکنی بعدها خدایی نکرده عفونت کنه دیگه درمانش سخت میشه هرگز سرخود نده بش ...قطره پلارژین بده و اسپری بزن دماغشو و پوار بزن تمیز شه زود زود قطره بریز شسته شه بخور سردم بزار براش

نه نده این اصلا مناسب نوزاد نیست برای سه چهار سال به بالاست😱😱

اگه سرما خوردگی معمولیه اینو نده، این خیلی قویه عزیزم

مقدار دقیقشو دکتر بر حسب وزن بچه مشخص میکنه

دکتر به من گفت تا5روز3نیم سی سی روزی یه بار

سوال های مرتبط