درسته میگن حالت تهوع برای دختر زودتر شروع میشه و بیشتره؟

۷ پاسخ

برا دختر حالت تهوعش بیشتره پسر نه پسر کمتره

منم شنیدم اینطوری
مامانمم سر من و خواهرم خیلی داشته
چندنفر م دیدم سر پسر بارداری راحت‌تری داشتن

من از 5 هفته داشتم دختر بچم

من دختر داشتم و خیلی بد ویار بودم جوری که همش زیر سرم بودم 😬🤕

من هنوزم دارم 🥴

من دوست مامانم ۲تا پسر داره سر یکی حالش خیلی بد بود سر یکی اصلا هیچ علائمی نداشت

ربطی نداره
من سر پسرم از ۶ هفته تهوع گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ❤️پاشا و دلین❤️ مامان ❤️پاشا و دلین❤️ ۱ ماهگی
مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری