برا دختر حالت تهوعش بیشتره پسر نه پسر کمتره
منم شنیدم اینطوری
مامانمم سر من و خواهرم خیلی داشته
چندنفر م دیدم سر پسر بارداری راحتتری داشتن
من از 5 هفته داشتم دختر بچم
من دختر داشتم و خیلی بد ویار بودم جوری که همش زیر سرم بودم 😬🤕
من هنوزم دارم 🥴
من دوست مامانم ۲تا پسر داره سر یکی حالش خیلی بد بود سر یکی اصلا هیچ علائمی نداشت
ربطی نداره
من سر پسرم از ۶ هفته تهوع گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.