دمیترون گرفتم برای حالت تهوع اینوداد درسته؟

تصویر
۴ پاسخ

بعد از ۱۲ هفته مجازه عزیزم فعلا فقط ب۶ و قرص زنجبیل رو میتونی بخوری و تحمل کنی
حالت خیلی بد شد برو درمانگاه فشارتو چک کنن سرم میدن خیلی بهترمیشی تاچند روز

بله گلم ولی نخور تا جایی که میتونی

بله قرص ضد تهوع هست.قرص ماشین میگن بهش

آره درسته
دمیترون و اندانسترون دوتا ضدتهوع هستن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری