۶ پاسخ

میشه بگی فولیکولتون چجوری ۲۷ بود روز ده سیکل؟
داروخوردید؟

ازمایش؟😑😂 ازمایشو ول کن خودتو برای زایمان اماده کن زاااایمان

عزیزم آزمایش که درد نداره اصلا
ناز نازی بودنت برای زایمان نگه دار😂😭

فک کردم زیر بغلته خخخ

ازمایش خیلی زیاده من چکاپ اولی که دادم نزدیک به ۶ تا ۷ تا شیشه خون ازم کشید 😂😂

انقد آزمایش دادم که اصلا حس نمیکنم دیگه

سوال های مرتبط