میشه بگی فولیکولتون چجوری ۲۷ بود روز ده سیکل؟
داروخوردید؟
ازمایش؟😑😂 ازمایشو ول کن خودتو برای زایمان اماده کن زاااایمان
عزیزم آزمایش که درد نداره اصلا
ناز نازی بودنت برای زایمان نگه دار😂😭
فک کردم زیر بغلته خخخ
ازمایش خیلی زیاده من چکاپ اولی که دادم نزدیک به ۶ تا ۷ تا شیشه خون ازم کشید 😂😂
انقد آزمایش دادم که اصلا حس نمیکنم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.