بچم زردیش ۱۱ هستش چیکار کنم بیاد پایین😭

۶ پاسخ

دستگاه بگیر بیار بذار تو خونه

بچه منم داشت بیشترین تاثیری که دیدم از این بود که جاشو خنک کردم پتو زیاد نکشیدم کلاه سرش نذاشتم ، گرمش نکن

شیرزیادبهش بده

من زردی بچم ۱۳ بود ۴ روز گذاشتم تو دستگاه شد۲
البته خاکشیر و عرق کاسنی هم زیاد خوردم

بچه من زردیش 13بود دستگاه اجاره کردیم 2روز داخل دستگاه گذاشتم

تا میتونی خودت عرق کاسنی بخور که بچه شیر تو میخور اونم‌بخور بش یکم همین جور تو شیش شیرش بده بخور

سوال های مرتبط

مامان راستین و رادین مامان راستین و رادین ۱۴ ماهگی