فکر کنم زوده هنوز
ببین منم همین بودم.انقدر میترسیدم.همه با ذوق میگفتن بچم حرکت میکنهه سرش اینجاس وپااااش اینجاست من اصلاا نمیفهمیدم😁 گریه میکردم .از ۲۵ به بعد حرکت هاش یجوری شدت گرفت ویکجوری لگد میزنه انگار ارث پدرمیخواد🤣دیگه شبا خواب بی خواب چون خانم درازمیکشم لگدمیزنه شدید نشسته میخوابم😁😁😁
اگه جفتت قدامی باشه کم متوجه میشی
من که اصلا نمیفهمم
منم همینطوریم متوجه نمیشم زیاد😔
خیلی زوده هنوز از ۲۵ هفته به بعد بیشتر شد برا من
زوده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.