۷ پاسخ

رایگان . با بیمه تامین اجتماعی

من دولتی نمیرم ولی فرقی نداره هر دو رایگان هست با بیمه تامین اجتماعی

دولتی جون ادمو میگیرن صدسال نمیرم

والا یدونه رفتم سونو نوار قلب سونو گرفت‌دو تومن شد

چ خوب منم میخوام برم دولتی بیمه نداریم گفتن امپول اپیدورال میزنیم و بدون برشه گفتم شاید ده تومنی بشه

فوقش یکی دو‌ تومن میشه اگ بیمه نداشته باشی

یکی از دوستام چند روز پیش بچش بدنیا اومد گفت کلا شده 140 تومن

سوال های مرتبط