خدا ازشون نگذره
اینا که میگن بچه بیارین بچه بیارین نه به ما طرح یسنا نیدن نه یارانه
اینم که پولیه😐
اگه بیمه سلامت داری
کاملا رایگانه
ته تهش دویست هزارتومن
من دوسال و۷ماه پیش دولتی طبیعی زایمان کردم بابیمه سلامت ۲تومن گرفت دیگه امسال خبر ندارم😐😑
رایگانه
بیمه داشته باشی هیچ
مگه دولتی رایگان نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.