بیمارستان دولتی زایمان طبیعی حداکثر چقد هزینشه؟

۶ پاسخ

خدا ازشون نگذره
اینا که میگن بچه بیارین بچه بیارین نه به ما طرح یسنا نیدن نه یارانه
اینم که پولیه😐

اگه بیمه سلامت داری
کاملا رایگانه
ته تهش دویست هزارتومن

من دوسال و۷ماه پیش دولتی طبیعی زایمان کردم بابیمه سلامت ۲تومن گرفت دیگه امسال خبر ندارم😐😑

رایگانه

بیمه داشته باشی هیچ

مگه دولتی رایگان نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق ماکادمیا🥰 مامان فندق ماکادمیا🥰 ۱۱ ماهگی