متاسفانه اره🥲دختر منم قدش ۸۲ کمه
بنظرم کمه
البته ارثیه اگه شما و پدرش قد کوتاهید
ببین تا ی مدت پودر سنجد بهش بده بریز تو غذاهاش فرنی اتمیل شیر ماست و... معجزه میکنه
بادامم عالیه بهش بده نتیجه رو میبینی
چرا از الان باید استرسای اینمدلی به خودت بدی تو توان خودتو میذاری قطعا و اصلا بقیه ش تحت کنترلت نیس و برچسب به بچه ات نزن رشد هر بچه ای یه روندی داره
از این شربت های افزایش قد بگیر
نوتریژن
لیکو آپ
کیدیکر
ال آرژنین
البته دوتای آخری فکر کنم بالای ۳ سال باید بدی
حتما متخصص غدد ببرش
الان دیگه علم پیشرفت کرده نهایت تزریق هورمون رشد
بادام و تخم مرغ هر روز بهش بده تا یکماه مرتب
سویق سنجد هم میگن خوبه
تلاشت رو بکن انشالله که نتیجه بگیری
ژنتیک مهمه عزیزم خودتون شوهرتون اگر قد بلند هستید اونم در آینده میشه نگران نباش
فکرکنم کمه عزیزم قد ژنتیکی هست
مال من ۱۸ ماهگی ۸۶ بود قد تولدش ۴۸
عزیزم ساعت خواب خیلی خیلی مهمه، اگه ساعت ۹ نهایتا بخوابونیش، رشد قدش عالی میشه
من دخترم ۱۸ ماهگی ۸۱ بود بنظرم یکم الان کمه ولی نگرانی ندارع چون حالا حالاها تو سن رشد هستن و وقت زیاده بعدم دختره نهایت میخاد قدش ۱۵۰ تا ۱۶۰ باشه بد نیس ک
ارثیه شایدعزیزم قدخودتوهمسرت بلنده؟
آره کمه. پسر من ۱۸ ماهگی ۸٠ بود دکتر گفت کمه بایدحداقل ۸۵ باشه. قد تولد پسر منم ۵٠ بود
ارثیه شاید عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.