۳ پاسخ

37 و نیم تب حساب نمیشه ولی دختر من به 38 که میرسید انقدر بی قرار میشد که نمیتونستم قطره بهش بدم. گریه میکرد یه بند. واسه همین دکترش گفت همون 37 و نیم بده که اذیت نشه.

بده حتما ۳۷ونیم داره شروع میشه نزار برسه ب ۳۸

ن 38تب حساب میشه

سوال های مرتبط