برا من چهار محله بود هر مرحله بینش یه ساعت زمان برد..اولی ساعت هشت صب دومی نه سومی ده چهارمی ساعت یازده
۳ساعت
بستگی داره مال من ۳ مذحله بود اولش که ۱۰ تا ۱۲ ساعت ناشتا بودم دادم بعد گلوکز خوردم یساعت بعدش دادم و بعدش یساعت دیگم دادم دو ساعت ازمایشگاه بودم ولی برای یسریا ۴ مرحلس یا یکسایی فقط دو مرحله مثل قند عادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.