خانوما ازمایش گلوکز چقدر زمان میبره ؟

۳ پاسخ

برا من چهار محله بود هر مرحله بینش یه ساعت زمان برد..اولی ساعت هشت صب دومی نه سومی ده چهارمی ساعت یازده

۳ساعت

بستگی داره مال من ۳ مذحله بود اولش که ۱۰ تا ۱۲ ساعت ناشتا بودم دادم بعد گلوکز خوردم یساعت بعدش دادم و بعدش یساعت دیگم دادم دو ساعت ازمایشگاه بودم ولی برای یسریا ۴ مرحلس یا یکسایی فقط دو مرحله مثل قند عادی

سوال های مرتبط

مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان🫶👶 مامان علیسان🫶👶 ۹ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی