فردا آزمایش گلوکز دارم
چ جوریه سخته
چقد زمان میبره

۱۳ پاسخ

جز اب چیزی نباید بخورم درسته

سلام وقت بخیر چند هفته باید آزمایش قند بدیم

تهوع میگیره آدم

گندترین پراسترس ترین آزمایش ها اینه
من سر جفتشون مردم بخدا
خیلی گند

ببین بعضی از خانمای باردار وقتی شربتشو میخورن هیچ تغییری نمیکنن... اصلا انگار نه انگار

اما بعضی از زنا مث من مرگ رو به چشم میبینن. من فقط میلرزیدم و گریه میکردم
که گفتن طبیعیه. خیلی حالم بد شد

به نظرم همراه با خودت ببر که خدای نکرده اگر مث من بودی کنارت باشه
و اگر حالت بد شد حتما به مسئول ازمایشگاه بگو، اونا میخوابوننت رو یه تخت که بتونی تحمل کنی

من امروز انجام دادم خیلی راحت بود پودر با آب خیلی خنک مخلوط کردم خوردم همونجا زیر کولر نشستم اصلا تهوع نداشتم خیلی مزه ش دوس داشتم

اگه سه مرحله ای باشه زود برو چون سه تا ازمایشه

آسونه بابا

ازمایشگاه بمن گفت ۱۰ ساعت ناشتا باش
و ازمایش ۳ مرحله ای هم ۳ ساعت طول کشید
یخ خورد با خودم بردم ک ترکیب همون پودر کردم(طعم قرص جوشان خیلی غلیظ میداد)

من چهار مرحله ای بود ادرارم بود اون مایع شیرینه این دفعه خیلی اذیتم کرد حالت تهوع گرفتم تا ظهر هم طول کشید یه ساعت به یه ساعت آزمایش داشتم

منم فردا ازمایش گلوگز دارم

نه اونقدر ک میگن سخت نیس
فقط وقتی خوردی زیاد اینور اونور نکن تا حالت تهوع نگیری
من تو فاصله ای ک میدادم میومدم تو ماشین می‌خوابیدم اصلا حالت تهوع احساس هم نکردم

من انجام ندادم هنوز میگن نباید چیزی بخوری تقریبا ۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان علیسان🫶👶 مامان علیسان🫶👶 ۹ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ام بارداری