ای بابا #پوشک#مولفیکس #بچه#مادر#کولیک #گریه

تصویر
۴ پاسخ

خب تو چرا نمیری سر زمین و باغ اونا کار میکنن تو خوش بگذرون
خانواده همسرم منم شمالن خب شمال کار هست
من کیف میکنم همسرم میره باغ کار کنه میگم منم میام
میریم واسه خودم عکس میگیرم کتاب میبرم میخونم با بچم بازی میکنیم

اگه تصمیم‌به رفتن شد دیگه برو و سعی کن به خودت و دخترت خوش بگذره، دوتایی برین بیرون قدم بزنین لب دریا برین صبر نکن تصمیم بگیرن که حالا کجا ببرتون، برا خودت برنامه بچین اگه میتونی،

خب نرو عزیزم زیر بار نرو

میفهمم چی میگی پدر من اینجوری بود،میگفتیم بریم بیرون مارو میبرد خونه ی عمم و مادربزرگم بعد میگفت میخواستیم بریم بیرون اونام میگفتن عه ماهم دوست داریم بیایم باورت نمیشه یبار جا نمیشدن تو ماشین ما،پدرم منو مادرمو خواهر و برادرمو گذاشت خونه ی مادربزرگم گفت خانواده م مهمترن اونارو برد بیرون هیچوقت این کاراش یادم نمیره،خدا ازش نگذره

سوال های مرتبط

مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی
مامان جوجوخوشگله 2 مامان جوجوخوشگله 2 ۳ سالگی