۶ پاسخ

واااااااای وااای مثل شوهر من همه اخر هفته ها همه تعطیلات و ایام عید باید بریم خونه مامانش... خسته شدددددم خسسسسسسسسسته
حالم بهم میخوره از این زندگی

متنفرم از مردای مامانی 😐😐😐😑😑😑😑 خیلی خوب رفتار کردی باهاش ایول

منک زیرمه چی بگم🥲

اره والا چقد بچه ننه اح مرد گنده

کاره شوهرت که اشتباه بوده
امااا
حرفه شما هم زشته چندین روز رفتید خونشون نون ونمکشونو خوردید بعد میگید پنحره باز نکنن یعنی اختیاره خونشو نداره شما که اینقدر حساسی میتونستی بری جایه دیگ بشینی

کجایین شما؟ منم کاملا باجملات اخرشما‌موافقم

سوال های مرتبط

مامان بهار 🌸💞 مامان بهار 🌸💞 ۳ سالگی