۳ پاسخ

بادام رو بریز تو ی کاسه توش آب گرم بریز بزار ۵ دقیقه خیس بخوره بعد پوست بگیر و بزار تو پارچه خشک بشه بعد منکس کن یا با الک رنده کن شبیه پودر میشه و با آب و آرد قاطی کن فرنی درست کن

واسه درست کردنش هم ،نصف لیوان اب دو قاشق چایخوری ارد برنج میتونی یکم نبات یا شکر هم بزن خیلی کم ،وانیل یا گلاب هم میتونی بزنی که خوش عطر بشه ،وقتی فرنی یکم قوام اومد ،پودر بادام بهش اضاف کن بزار خوب بپزه یه وقت بچت معدش ترش نکنه ،اگر هم دیدی خیلی سفت شد میتونی شیر مادر یا شیر خشک بریزی

سلام پنج شش تا بادوم بزار خیس بخوره با آب جوش ،پوستش رو بکن ،با پشت سافی چایی بکش پودرش کن ،باید خیلی نرم بشه ،واسه آرد برنج هم میتونی اماده بخری یا خودت درست کنی،یک لیوان برنج نیم دانه محلی بزار چند ساعت خیس بخوره ،یعد پهن کن روسه دستمال تا رطوبتش گرفته بشه ،دو نم بشه بریم تویه اسیاب خوب آسیاب کن

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی