۵ پاسخ

به نظر من حتمااا حتماا ببرید چکاب یک‌سالگی. دختر من شبا اصلااا نمیخوابید بردم دکتر گفت سنگ کلیه داره بخاطر همونه خوب شد زودتر فهمیدیم وگرنه کلیه هست نابود میشد

منم هنوزنبردم

نه فک نکنم مشکلی داشته باشه منم یکم دیرتر بردم

دکتر پسرم ننوشت گف فقط ۳ سالگی

من ک نبردم دکتر ننوشت هر چی گفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مامان اولی مامان مامان اولی ۱۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی