۲ پاسخ

چرا شیرافزا بخوری مگه شیردادی میدونی نداری ؟
بد زایمانت مایعات و چای مصرف کن اصلا احتیاجت نمیشه برگ ترب هم شیرتو هم زیاد میکنه هم خوشمزه

من چن شب پیش مامانم رازیانه
دارچین داد خوردم درد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی