میتونم از چندروز قبل زایمان قرص شیرافزا بخورم؟!🙄

۶ پاسخ

من چهارروزبعداززایمانم سینه هام شیراومد قبلش نداشتم کاش میسدازقبل میخوردم

آیلار چه تاریخی شده که بری برای زایمان
۱۷ یا ۱۸ کدوم شد آخرش

سلام قلبم خوبی
نه نخور هنوز فردای زایمان بخور
مایعات و آبمیوه طبیعی و چای کمرنگ زیاد بخور
بعدشم که زایمان کردی بسلامتی
غذاهایی که می‌خوری دقت کن کدوم شیرتو زیاد می‌کنه که سینه هات رگ کنه
من آبگوشت و مرغ و ماکارونی زیاد می‌کرد

نباید بخوری حتی چند روز مونده به زایمان ،وقتی زایمان کردی میتونی استفاده کنی

فکر نکنم حتما از دکتر بپرس

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی