مامانا شیر خشک ببلاک خوبه؟؟

۶ پاسخ

اره من از بیمارستان تا الان میدم خیلی شیرخشک سبک و خوبیه البته باید حالا ی هفته به بچتون بدید تا ببینین بهش میسازه یا نه
اگر یبوست نشه بالا نیاره و خوب باهاش وزن گیری کنه یعنی بهش ساخته

ببین همه ی شیر خشکا خوبن، فقط باید دید چی به بچه می‌سازه، اینم بدون همه شیر خشکا بالاخره یه داستانی دارن، شیر مادر هم همینه.
من خودم ببلاک ۱ میدم الان.
میفهمم گه گاهی پسرم دل درد میگیره ولی خوب تا یک ماه باید بدم بعد اگر دکتر صلاح دید عوضش کنه وگرنه ببلاک شیر خشک خوبیه

من ب بچه ام ببلاک میدادم ولی دیدم ب بچه ام نمیسازه عوضش کردم

من ببلاک کامفورت میدم فقط اون بهش میسازه

منم برای بیمارستان خریدم.خواهرم گفت خوشمزه نیست و بچه رو از سینه زده نمیکنه

سوال منم هست من واسه بیمارستان خریدم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی هفته چهلم بارداری