اره من از بیمارستان تا الان میدم خیلی شیرخشک سبک و خوبیه البته باید حالا ی هفته به بچتون بدید تا ببینین بهش میسازه یا نه
اگر یبوست نشه بالا نیاره و خوب باهاش وزن گیری کنه یعنی بهش ساخته
ببین همه ی شیر خشکا خوبن، فقط باید دید چی به بچه میسازه، اینم بدون همه شیر خشکا بالاخره یه داستانی دارن، شیر مادر هم همینه.
من خودم ببلاک ۱ میدم الان.
میفهمم گه گاهی پسرم دل درد میگیره ولی خوب تا یک ماه باید بدم بعد اگر دکتر صلاح دید عوضش کنه وگرنه ببلاک شیر خشک خوبیه
من ب بچه ام ببلاک میدادم ولی دیدم ب بچه ام نمیسازه عوضش کردم
من ببلاک کامفورت میدم فقط اون بهش میسازه
منم برای بیمارستان خریدم.خواهرم گفت خوشمزه نیست و بچه رو از سینه زده نمیکنه
سوال منم هست من واسه بیمارستان خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.