۸ پاسخ

دو بسته که چیزی نیست😬😬😬

من ایودی ندارم و سه بسته هم استفاده میکنم

اگه می‌دونی نمیتونی برو برش دار

طبیعیه عزیزم تقریبا بعد ۶ یا ۷ ماه کمتر میشه منم اینجوذی بودم

اولش زیاده
من الان یکم سبک ترشده

کلا بعد ایودی خونریزی‌ زیادمیشه دکتر ب من گف اذیتی مفنامیک بخور

تا شش ماه طبیعی بعدش کم کم بهتر میشی

نرفتی دکتراگ پریودیت قطع نشه وهرماه کامل پریودباشی یعنی نساخته بهت حتمابرودکترشایدهرمونات بهم ریخته ک خونریزیت شدیدشده

دو بسته نوار خوبه که من خونریزیم اونقد زیاد نیست فقط ۳ روز اول نوار میزارم ۲ بسته استفاده میشه

سوال های مرتبط