دو بسته که چیزی نیست😬😬😬
من ایودی ندارم و سه بسته هم استفاده میکنم
اگه میدونی نمیتونی برو برش دار
طبیعیه عزیزم تقریبا بعد ۶ یا ۷ ماه کمتر میشه منم اینجوذی بودم
اولش زیاده
من الان یکم سبک ترشده
کلا بعد ایودی خونریزی زیادمیشه دکتر ب من گف اذیتی مفنامیک بخور
تا شش ماه طبیعی بعدش کم کم بهتر میشی
نرفتی دکتراگ پریودیت قطع نشه وهرماه کامل پریودباشی یعنی نساخته بهت حتمابرودکترشایدهرمونات بهم ریخته ک خونریزیت شدیدشده
دو بسته نوار خوبه که من خونریزیم اونقد زیاد نیست فقط ۳ روز اول نوار میزارم ۲ بسته استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.