امسال مطب دکترم ۲۲۰۰ سال قبل ۱۵۰۰ بود
با تامین چهارصدوخورده
از من شد ۶۵۰ تومن
بیمارستان بری بیمه داشت باشی خیلی کم میشه ولی من شخصی رفتم اونجام قرار داد با بیمه داشت شد ۱تومن
با بیمه یبار رفتم بیمارستان دولتی رایگان شد
یبارم رفتم سونوگرافی شخصی با بیمه ۵۰۰ تومن شد
من شیراز یک،میلیون وصد
برای من ۴۵۰ شد
ازاد ۹۸۰ شد
من دولتی ۳۱ هفته رفتم ۳۰۰ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.