۶ پاسخ

تنگه بود

نمیدانم،خیلی شیک اومدازبالای سرمون رد شد زو و رفت

فک کنم دور بود خود کرمانشاه نبود

عا خوب بود چند وقت صدا نمیامد

وای وحشتناک بالای ۲۰تا زدن

میگن تنگه بوده

سوال های مرتبط

مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان عطا مامان عطا ۹ ماهگی