وای تهرانو زدن ....شنیدین؟

۸ پاسخ

پزشکیان رو ترور کردن

بیچاره بچه هامون دارم میرم دنبال شیر خسک و پوشک

😭.

اره سمت سید خندان و جمهوری

بله شنیدم منطقه ۲۲دود سیاه میره

خدا خودش کمک کنه
اکثر جاها رو زدن🥲

میگن بیت رهبری زدن

بله😓

سوال های مرتبط

مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۳ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی