پوشک شیرخشک زایمان بارداری

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم‌افسردگی پس از زایمان در اکثر خانوم ها هستش مخصوصا من زن های ایرانی که بچه داری فقط فقط مختص ما هستش و اگه شوهری یا کسی کمک کنه بقیه ما رو ضعیف میدونن.
کسی نیس بگه یه شب تا صبح بچه ات پیش من باشه تو با خیال راحت بخواب یا در طول روز کسی نیس بگه دو ساعت پیش من باشه تو برو باشگاهی خریدی
همه تایم و زندگی مون وقف بچه شده
و ب همین دلیل مغز طول میکشه تا با شرایط جدید وقف بشه و اینطوری عصبی میشیم افسرده میشیم
حتما برو پیش روانپزشک، نگران اینم‌نباش بهت قرص بده عادت کنی،بعد ی مدت که حالت بهتر شد قرص هات هم قطع میشن

این طبیعی .تو هنوز اثرات افسردگی بعد زایمان تو بدنت مونده .حتما برو پیش روانشناس .اگر صلاح دید برو پیش روان پزشک .اصلا نگو زشته و نمیرم .چون تو بدنت ریشه میکنه افسردگی

منم اینجوریم منو‌شوهرم تو‌جاملگی‌و‌مادرش بعد زایمان خیلی اذیتم کردن احساس میکنم بی تاثیر نیست اصلا اعصاب هیچ کاری رو نمیکشم

مشاوره ی خوب تاثیرش رو دیر میذاره ولی عالیه
من افسردگی بعد از زایمان داشتم همزمان مشاوره و روانپزشک میرفتم و الان از یه سال بیشتره که دارو میخورم و تراپی میرم و بی نظیرترین ورژن خودمو الان دارم میبینم

سوال های مرتبط

مامان آناهید خانوم🎀🧸 مامان آناهید خانوم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسـرم🩵 مامان شاه پسـرم🩵 ۱ سالگی