بچه ها این بیسکوییتا خوبه بازم بخرم؟

تصویر
۴ پاسخ

بله خوبه از کجا میخری؟

منم بیسکویت سرلاک خریدم نمی‌دونم خوبه یا نه ولی میدم دستش یکم میخوره بعد پودر می‌کنه 🤪🥴

ار کجا گرفتی

کجاها دارن

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🤍👑 مامان شاهان👼🤍👑 ۱۵ ماهگی
مامان دلوینم🫀 مامان دلوینم🫀 ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی