بچه ها کسی میلی خریده چجورع خوبه بخرم یا نه؟

۱ پاسخ

خوبه، برداشت و واریزش عالیه ،نسبت به اینایی دیگه 20 تا انتقال اول هم کارمزد صفره

سوال های مرتبط

مامان ننه کوچولو مامان ننه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان دلوینم🫀 مامان دلوینم🫀 ۱ سالگی