سردیت شده ی چایی نبات یا زنجبیل روی آب سرد بخور اوکی میشی
سردیتون شده یکم نبات حالا یابا آب جوش یاچایی بخور
از سردیه الان اشکال نداره چون خنکی میخوری برای بچه خوبه
اما بعد زایمان باید درمانش کنیم خوب نیست سردی معده و رحم همش مرضه
الان من یکماهه عرق کاسنی میخورم شبا آب دهنم میاد
از سردیه مغزه.گرمیجات بخور.سردی زیاد نخور
قبل از خواب رب به یا خرما یا موز بخورین از سردی معده هست
منم اینجوری شدم😬
فکر میکنم از سردیه
منم اینجوری شدم😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.