من دکتر بردم دکتر گفت بخاطر حس مکیدن حتما بده باعث آرامش بچه و کمتر رفلاکس و کولیک میشه
آره بده چون کم کم عادت کنه بخوره اولش بد قلقی میکنه بعد خوب میشه تا وقتی دندون در میاره بهش بده بعد بگیر ازش
اره بده
میگن از همون بیمارستان
من اینسری از همون بیمارستان بهش دادم گرف خداروشکر.
اگه میخوایی پستونک بدی از همون روزای اول بده
من دادم از یک ساعت بعد تولد 😁 خیلی ام خوبه خدایی تا گریه میکنه میدم بهش آروم میشه
من از 5، 6 روزگی دادم بهش فقط موقع خواب میخوره گاهی هم پرت میکنه بیرون
ولی دیروز دکتر بهم گفت زیر یک ماه نده هم وابستگی شدید میاره هم بذار قشنگ به سینه عادت کنه بعد
اره من از ۴ روزگی دادم
من ک دادم ماشالله خوبممیخوره😂😂بجز سینم بقیشو خوب میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.