سلام از کی به نوزاد پستونک بدم؟

۴ پاسخ

بنظرم نده
میبینی از دهنش میفته زمین رو پتوش اینا باید هر لحظه بشوری من نمیدم توهم نده

دکترا میگن از ۱ ماهگی بهترین وقتشه ولی میتونی بدی من از ۱۰ روزگی دادمش ولی نه مرتب دیگه یکماهش شد مرتب دادم الان عادت داره دیگه

پستونك ارتودنسي بگير بهش بده ضرر نداره از همون روز اول بده كه بگيره

از شب اول براش دادم

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی