بنظرتون از کی پستونک بدم به دخترم

۱۴ پاسخ

منم از دیروز شروع کردم به سختی میگیره

من از روز اول دادم

من از بیمارستان

از روز اول البته ماهان روز ۳ قبول نکرد

من از روز دوم دادم 😂

منکه ندادم
نیازم نشد

من ازروز اول دادم هنوز کامل نمیگیره

من از اول دادم

بدو تولد

از الان بده عزیزم من هی از روز اول دادم

من از اول دادم به سختی گرفت

از الان بده و چهارماه قطع کن

ازهمین الان ولی دختر من نگرفت

من از یک روزگی میدم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی