۸ پاسخ

همون شب توبیمارستان البته پرستاردید دراوردازدهنش وقتی رف باز دادمش

من از روز دوم.واقعا بهترین کار ممکن بود برام.

از یکماه مجازه موقعی ک خوابش میاد میدم ک خوابش عمیق شه یا وقتی دل درد شدید دارن با هیچی خوب نمیشه گاهی با پستونک اروم میشع

۲ روزه بود

برا درداش برا نق نقاش برا وقتی شیر در دسترس نیس

منکه ندادم حوصله ندارم یکبار از شیر بگیرم یکبار از پستونک خیلی بهم بچم راحته شیر میخوره می‌خوابه

از روز اول باید بدی . بچه من الان دیگه هرکاری میکنم نمی گیره

حتمااااا بده و خودت و بچه رو عذاب نده

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🦋 مامان هدیه امام رضا🦋 ۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی