۲۲۲۲۲
پسر من فقط بادومیو گرفت ارتودنسی عق زد
منکه بچم پایینیو فقط قبول میکنه
منم دقیقا مثل شما هر دو پستونک رو گرفتم😁 ولی پایینی خیلی پستونکه روی صورت بچه رو میپوشوند و گنده بود دماغ بچم قرمز میشد واسه همین فعلا دارم بالایی و میدم
من از صورتی میدمارتودنسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.