۵ پاسخ

۲۲۲۲۲

تصویر

پسر من فقط بادومیو گرفت ارتودنسی عق زد

منکه بچم پایینیو فقط قبول میکنه

منم دقیقا مثل شما هر دو پستونک رو گرفتم😁 ولی پایینی خیلی پستونکه روی صورت بچه رو میپوشوند و گنده بود دماغ بچم قرمز میشد واسه همین فعلا دارم بالایی و میدم

من از صورتی میدم‌ارتودنسی

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🦋 مامان هدیه امام رضا🦋 ۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی