دختر من از لحظه تولد ولع مکیدن داشت
برای اینکه زیادتراز حد شیر نخوره و رفلاکس نگیره بهش پستونک دادم
تا چند روز مامانم پیشم بود و بعد مریض شدم خودم خونه مامانم بودم زیاد پستونک نمیدادم
الان دوهفتس بادخترم تنهام بعدازظهرا پستونک میذارم دهنش تابخوابه به کارام برسم
من میخام همون اول بش بدم عادت کنه
از همون اول
بچه من چون بستری شد
از فردای تولدش بهش پستونک دادیم
ولی زیاد نمیخوره در حد یکی دو دقیقه بعد تف میکنه😐
متخصص به من گفت از ۲۰ روزگی بده
چند روز اولی
تا ۶ ماه که دندون هاش در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.