مامانا از کی بهتره ک پستونک بدیم به نوزاد ؟

تصویر
۶ پاسخ

دختر من از لحظه تولد ولع مکیدن داشت
برای اینکه زیادتراز حد شیر نخوره و رفلاکس نگیره بهش پستونک دادم
تا چند روز مامانم پیشم بود و بعد مریض شدم خودم خونه مامانم بودم زیاد پستونک نمیدادم
الان دوهفتس بادخترم تنهام بعدازظهرا پستونک میذارم دهنش تابخوابه به کارام برسم

من میخام همون اول بش بدم عادت کنه

از همون اول

بچه من چون بستری شد
از فردای تولدش بهش پستونک دادیم
ولی زیاد نمیخوره در حد یکی دو دقیقه بعد تف میکنه😐

متخصص به من گفت از ۲۰ روزگی بده

چند روز اولی
تا ۶ ماه که دندون هاش در میاد

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی