۵ پاسخ

من از روز سوم دادم ❤️

منم از همون اول دادم
الان زیاد نمیدم
خیلی کم روزی یکی دوبار

میدونین شیرشو کامل میخوره. از هردو سینم بعد مثلا بعدش هی بیقراره دستش به دهنشه. گفتم واسه خاطر اون بدم بهش

اگه میخوای پستونک بدی از الان بده تا عادت کنه بگیره من دخترم ۲ ماهشه الان هرکاری میکنم نمیگیره

من چون بچم کولیک داشت.و ولع خوردن داشت از دوهفتگیش بهش پستونک‌دادم

سوال های مرتبط

مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی