سلام مامانا از کی پستونک ب بچه بدیم؟

۷ پاسخ

من ک از روز اول دادم نگرفت ک نگرفت ک نگرفت

ته دیر نشده بده من از یک هفتگیش دارم جون میدم هرمدلی بگی گرفتم نمیخوره

از الان بده وگرنه دیگه نمیگیره ها

من پسرم ۱۳روزش بود دادم تا دهنش گذاشتم گرفت

من تو بیمارستان دادم عادت کرد

اره از تو بیمارستان بده الان من بش دادم نگرفت

من ازتو بیمارستان دادم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی