۴ پاسخ

دایمتیکون اول بده تا ۴۰ روز ،چون کولیکه و تا آخر ۴ ماهگی ادامه داره بعدش کولیک اید شروع کن آب رو آتیشه

من پسرم‌کولیف میخورد‌خیلی خوب بود

پدی لاکت بیشتر برا اسهال هس. دایمیتکون. گیرمیچر. کولیکز اینا خوبه

عزیزم برای دل درد کولیکز یا کولیف یا گریمیچر اینا خوبه
ولی بازم باید داروخونه بگی که ۲۵ روزه هست و مقدارش رو سوال کنی
اگه بتونی دکتر ببریش بهتره

سوال های مرتبط

مامان باربد مامان باربد ۲ سالگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۲ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی