۱ پاسخ

من که کرج جهانشهر کسری سزارین کردم عالی بود ۴۰۳ سزارین کردم بازم ۲۵ روز دیگ میرم اونجا دخترمو دنیا بیارم 😉من که همه جوره راضی بودم

سوال های مرتبط