۶ پاسخ

برو زایشگاه، معاینه و نوار فلب اینا میگیرن از بچه، اگه انقباض باشه امپول برای تشکیل ریه بچه بهت میزنن، سرم و امپول میزنن انقباضاتت ازبین میره، برو اگه انفباض باشه پیشگیری میکنن اززایمان زودرس، چون اگه الان دنیابیاد خیلی روزارو باید توی دستگاه باشه بچه اذیت میشه، اگرم انقباض نبود مرخص میشی میای خونه جای نگرانی نیس درهردوحالت
یوقتاهم میبینی بچه خودشو سفت میکنه

منم اینجوری بودم رفتم زایشگاه انقباض نشون میداد دستگاه کلا سه روزم بستریم کردن کلی آزمایش و سونو و دارو تهش مرخص شدم

منم این هفته اینجوریم درد پریودی کمر و شکم دارم

شیاف بزن

منم اینجور بودم رفتم زایشگا دکترم امپول پروژسترون داد

منم این هفته اینجوری بودم☹️

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری