۶ پاسخ

من بعد از واکسن ۱۸ماهگی ندادم بستگی ب بچه داره

دکتر دخترم گفت تا دو سالگی.حالا میخوام بعد عید سعی کنم شیر روز کم کنم و قطع کنم. کم کم هم برم سر شب. خیلی وابسته.اخرا دیدم دیگه ولکن نیست، یهو تهشو روش سنتی قطع میکنم.تلخک میزنم میگم بزرگ شدی تلخ شد🤣🤣

تا دوسالگی باید بخوره نیاز بدنشه کم کم کمش کن تا دوسالگی

من از اول عید شروع کردم
یهو نمیگیرم دارم کم میکنم

داریم کم کم میگیرم تا دو سال

من کلا ۱۸ ماه شیرو گذاشت کنار

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی