۵ پاسخ

تا زمانی ک بتونه بشینه . بشینه دیگ خودش اروغ میزنه

اولاش یکم سخته بعد دوماهگی راحت تر میشه گرفت اولاش اگه نگیری میپیچه واینا

۶ ماهگی باید بگیری و سخت ترین قسمت بچه داریه

تا ۶ماهگی

تا 6 ماهگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🩷🐣 مامان ماهلین 🩷🐣 ۲ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی