۸ پاسخ

من هر وقت خوردم نشدم

من الان6روزه که خوردم منتظر پریود هستم امروز هم موعد پریودم بود. که نشدم همچنان چشم انتظار هستم

من خیلی خوردم همیشه جواب بوده والا خطا نداشته

اگر زود بخوری ۹۹ درصد

والا من سر تایم خوردم ولی باردار شدم چون بچه هم نمیخاستم سقط کردم از زایمانم بیشتر درد کشیدم
هیچی مثل جلوگیری طبیعی نیس

اصولا تا ۹۹ درصد اگر سر تایم بخوری

نخورید اصلا
من یه بار خوردم خارج رحم شد بیچاره شدم یه لوله مم از دست دادم
درصد بالاییش خارج رحم میشه
مراقبت کنید عزیزم

هرچه زودتر خورده باشی

سوال های مرتبط