پسرم پیک نیک😍#پوشک#شیرخشک#واکسن

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم خوش بگذره
من اون طرفا پیر چوگون رفتم نمیدونم اینجا همونجاست یانه

اینجا کجاست عزیزم؟ 😀

خوش بگذره گلم ما ک بارون نمیزاره توالت هم بریم چ برسه تفریح🤣🤣🤣

به آب هوای منطقه هاتون حسادت میکنم ما در حال یخ زدنیم

ای جانم ماچ بهش

سوال های مرتبط