۷ پاسخ

ناراحت نشو ولی لطفا موهاشو کوتاه کن بذار هویت پسرونه بگیره حیف پسر ب قشنگی نیست موهاش اینجوری باشه

موهاش کوتاه و پر فر قشنگ تره با احترام

کاری به موهاش ندارم
این چرا خیلی نمکه و نازه مثل دختراس😍😂

آخی ماشالله بهش✨️

جوجه قشنگ ماشالله بهش
❤️❤️موهای دلوین منم اینجوریه 🥹

ماشالا موهاشو اصلا کوتاه نکردی؟ چی بهش میدی برای رشد مو

چقدر موهاش بلنده ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی