۳ پاسخ

من ک 1 گرفتم بازم براش بزرگه نمیندازم هنوز

دختر من ۳ میخورد🙄 پولم نرسید پلاک گرفتم اون موقع من برا ۲ گرم داشتم الگو دختر ۴ گرم میشد

دستش ننداز برا دخترم ۴گرم بود حالا گم شده نمیتونیم پیداش کنیم خیلی پشیمونم که دستش کردم تو هم ننداز از من گفتن

سوال های مرتبط